Všeobecné obchodní podmínky

Obecná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
  • Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
  • Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
  • Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.
  • Zboží které je označenou cenou 0kč - momentálně není skladem. Cenu a dostupnost zboží  sdělíme na dotaz. Toto zboží není možné okamžitě expedovat.

Objednávání zboží

  • Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
  • Každá taková objednávka musí obsahovat
    • kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, email, telefonický kontakt),
    • způsob platby za výrobky,
    • objednávané výrobky určené číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi výrobku (barva, velikost...).
  • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
    Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.

Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

  • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, to znamená v nejrychlejším možném čase,neboť zásilky expedujeme téměř okamžitě od přijetí objednávky systémem.
  • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky a uvést číslo objednávky.
  • Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.
  • Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
    • se podstatně změnila cena výrobku, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
    • zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky příp.zásilky.
  • O zrušení objednávky ze strany dodavatele:  je dodavatel povinen o této skutečnosti informovat zákazníka na některý z uvedených kontaktů,tj.telefonicky,nebo emailem.

Platba za objednané zboží

  • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné (poštovné) a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží, nejpozději do data splatnosti uvedeného v objednávce a potvrzovacím emailu.
  • Zvolí-li zákazník bezhotovostní formu úhrady (převodním příkazem) předem,za objednané výrobky, je povinen tuto platbu provést bez odkladu. Pokud nebude objednávka uhrazená do 5 pracovních dnů, bude stornována bez nutnosti souhlasu zákazníka a bez ohledu na datum splatnosti uvedený v objednávce. Na základě úhrady bude zboží odesláno.

Reklamace

  • Reklamaci výrobků a služeb upravuje reklamační řád.

Storno poplatky, smluvní pokuta

  • Kupní smlouvu lze měnit či stornovat pouze dohodou s prodejcem a to pouze v případě, nedošlo-li již k plnění smlouvy či odeslání zásilky. V opačném případě je kupující povinen uhradit veškeré náklady prodejce, které s vyřizováním jeho objednávky již vznikly (zejména telefonické hovory, objednané a posléze vrácené zboží dodavateli, poštovné, balné apod. do max.výše 500 Kč) a to nejpozději do 14 dnů od zaslání storno faktury formou platebních informací na email zákazníka. V případě neuhrazení nákladů ve stanovené lhůtě, se považuje případ za porušení smlouvy ze strany objednavatele a pohledávka spolu s pokutou 500 Kč bude podstoupena advokátní kanceláři k vymáhání.
  • V případě nevyzvednutí zásilky si prodejce sjednává právo účtovat smluvní pokutu a to ve výši 500,- Kč a dále zaplacení poštovného a balného. Tato smluvní pokuta bude postoupena k vymáhání advokátní kanceláři.
  • Pokud zákazník požádá o opětovné zaslání zásilky do 7 dnů od prvního neúspěšného pokusu o doručení a za předpokladu, že dojde k převzetí bude smluvní pokuta prominuta a dojde pouze o navýšení celkové ceny zásilky o cenu poštovného dle platného ceníku.

Dodání zboží

  • Zboží je standardně expedováno do 1 až 7 pracovních dnů - dle zvolené dopravy a platby. U méně běžného nebo problematického zboží však tato lhůta nemůže být zaručena, neboť závisí na dalších distributorech a dovozcích. Maximální váha objednaného zboží nesmí překročit váhu 30 Kg, pokud je tato váha objednaného zboží překročena, je účtováno další poštovné a balné.Poštovné a balné je účtována dle platných ceníku české pošty.

Způsoby platby

  • Dobírka - při zaslání zboží.

Ochrana osobních dat

  • www.cokosvet.cz si váží důvěry svých zákazníků a zavazuje se, že bude chránit jejich data, která musela být uvedena pro realizaci objednávky. Tato data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě.

Platba a doprava

  • Česká pošta - obchodní balík - 150,- Kč - dodací doba 1-7 dny - Dobírka